Author |
Topic |
|
hawaiianmusiclover06
`Olu`olu
USA
562 Posts |
Posted - 01/02/2007 : 4:28:40 PM
|
Hawaiian:
Kawaipunahele- Keali'i Reichel Kaleohano- Israel Kamakawiwo'ole Kinoiki-Keali'i Blaisdell Keiki o ka 'aina la- Robi Kahakalau Ka Nohona Pili Kai- Keali'i Reichel Lei Pikake- Hapa Haleakala ku hanohano- Hapa Ku'u Home O Kahalu'u- Hapa Kalale'a- Keali'i Blaisdell He Mele Ho'opoipo- Keali'i Blaisdell Kamalani- Israel Kamakawiwo'ole He Lei Aloha No Ke Keiki- Robi Kahakalau Ahi Wela/Twinkle Little Star- Israel Kamakawiwo'ole Ku'u Manu Hiwa- Keali'i Blaisdell Liholiho- Keali'i Blaisdell Wailuanuiaho'ano- Keali'i Blaisdell Lei Hali'a- Keali'i Reichel Maunaleo- Keali'i Reichel Hanohano 'o Maui- Keali'i Reichel Ka lehua punono- Ale'a Toad Song- Keali'i Reichel Ka lehua o Kilauea- Keali'i Blaisdell
English: Every Child A Promise- Robi Kahakalau Hawai'i '78- Israel Kamakawiwo'ole In this Life- Israel Kamakawiwo'ole Friends- Cecilio and Kapono The Road that never ends- Keali'i Reichel A Son's Plea- Keali'i Blaisdell My Baby Sleeps- Keali'i Blaisdell White Sandy Beach- Israel Kamakawiwo'ole Hawai'i We Will Return- Keali'i Blaisdell I will be here- Keali'i Reichel For Only You- Keali'i Blaisdell Waianae- Keali'i Blaisdell Mama, I miss you- Keali'i Blaisdell
|
Aloha Kakou, maluhia a me aloha mau loa (Hello everyone, peace and love forever) |
|
alika207
Ha`aha`a
USA
1260 Posts |
Posted - 01/03/2007 : 1:04:45 PM
|
Hawaiian:
Kawaipunahele - Keali'i Reichel Ka Nohona Pili Kai - Keali'i Reichel E O Mai - Keali'i Reichel Keiki O Ka 'Aina La - Robi Kahakalau Kaleohano - Israel Kamakawiwo'ole Ahi Wela/Twinkle Twinkle Little Star - Israel Kamakawiwo'ole Kalale'a - Keali'i Blaisdell Liholiho - Keali'i Blaisdell Hilo - Keali'i Blaisdell Ka Lehua O Kilauea - Keali'i Blaisdell Alika - Raiatea Helm or Auntie Genoa Keawe (either version) Pili Aloha - Natalie Ai Kamauu Ka Lehua Punono - 'Ale'a and Keali'i Reichel Nematoda - Keali'i Reichel The Toad Song - Keali'i Reichel Mokihana Lullaby - Lorna Lim
English:
Somewhere Over the Rainbow/What a Wonderful World - Israel Kamakawiwo'ole Hawaii 78 - Israel Kamakawiwo'ole In This Life - Israel Kamakawiwo'ole Maui Hawaiian Supah Man - Israel Kamakawiwo'ole Kamalani - Leilani Rivera Bond A Part of Me, A Part of You - Moe Keale Aloha Is - Moe Keale For Only You - Keali'i Blaisdell My Love is a Natural Thing - Keali'i Reichel Road that Never Ends - Keali'i Reichel Every Road Leads Back to You - Keali'i Reichel and Robi Kahakalau The Snows of Mauna Kea - Jay Laren These Islands - Danny Couch I Love Hawaii - Danny Couch Live a Little Hawaiian Style - Hawaiian Style Band Love and Honesty - Hawaiian Style Band Rhythm of the Ocean - Hawaiian Style Band
and many others that I will post later... gotta go now... lol |
He kehau ho'oma'ema'e ke aloha.
'Alika / Polinahe |
|
|
alika207
Ha`aha`a
USA
1260 Posts |
Posted - 01/05/2007 : 12:39:59 PM
|
I forgot these:
Hawaiian:
Maunaleo - Keali'i Reichel Hanohano Ka Lei Pikake - Keali'i Reichel Lei Wai'ale'ale - Keali'i Blaisdell He Lei Aloha No Ke Keiki - Robi Kahakalau
English:
All I Want is You - Robi Kahakalau When Pueo Flies - Robi Kahakalau Uwehe, Ami and Slide - Steve and Teresa It's Aloha Friday, No Work Till Monday - Kimo Kahoano (How perfect now! lol) I Miss You My Hawaii - Na Leo Pilimehana Saving Forever - Na Leo Pilimehana Flying with Angels - Na Leo Pilimehana
I'll post more if I think of more... |
'Alika / Polinahe |
|
|
hawaiianmusiclover06
`Olu`olu
USA
562 Posts |
Posted - 01/05/2007 : 1:05:55 PM
|
I forgot these:
Hawaiian: Hilo- Keali'i Blaisdell Lei Wai'ale'ale- Keali'i Blaisdell Makalei Nani- Keali'i Blsisdell E Kiss Kaua- Ale'a Halalu- Ale'a Eia Nei's- Keali'i Blaisdell He Mele No Ka Pipi Palupalu- Ale'a Ho'ohano Kalama'ula- Keali'i Blaisdell He Lei No Ke Keiki- Robi Kahakalau He'e'ia- Raiatea Helm
English: Its Aloha Friday, No work Till Monday- Kimo Kahoano Flying with Angels- Na Leo Pilimehana Love and Honesty- Hawaiian Style Band Island Style- John Cruz
If I think of anymore songs.... I'll post later |
Aloha Kakou, maluhia a me aloha mau loa (Hello everyone, peace and love forever) |
|
|
hapakid
Luna Ho`omalu
USA
1533 Posts |
Posted - 01/05/2007 : 2:28:36 PM
|
Some of my favorites: Kaneohe By and By, Ho'i Mai 'Oe Sanoe Kaimanahila Pua Ahihi Wailana Pua Lilia Wai'alae Ho'oheno Keia No Beauty Pua Tuberose Ua Mau None Hula Ua Like No A Like Paoakalani Ka Ano'i Lehua i Milia He U'i Nani Wai'ale'ale Beautiful Mahealani Moon and many others... Jesse Tinsley |
Edited by - hapakid on 01/05/2007 2:29:23 PM |
|
|
alika207
Ha`aha`a
USA
1260 Posts |
Posted - 01/06/2007 : 12:41:38 AM
|
I forgot this one:
Hawaiian: He'e'ia - Raiatea Helm |